Folgoso do Courel

ESTAFA

ALERTA 24 de Mayo de 2019 a las 14:00
ESTAFA

 

O Concello informa de posibles estafas a persoas facéndose pasar polo persoal do Consistorio do municipio.

Estafas a domicilio e a poboación maior como vítimas propicias. Son os chamados timos das mantas. Os estafadores lles indican que foron seleccionados nun sorteo e que pasarán polo seu domicilio para vender unha manta de 90 euros por só 20 euros.

Este tipo de mensaxes son absolutamente falsos e teñen como única finalidade estafar ás persoas.

Tras rexistrarse varios intentos na mañá de hoxe se fai un chamamento á poboación do municipio para que extreme a cautela. Se insta a comunicar os feitos ás forzas e corpos de seguridade, así como ao propio Concello.

 *******************************************************************************************************************************************

El Ayuntamiento informa de posibles estafas de personas haciéndose pasar por personal del Consistorio del municipio. 

Estafas a domicilio y la población mayor como víctimas propicias. Son los llamados timos de las "mantas". Los estafadores les indican que han sido seleccionados en un sorteo y que pasarán por el domicilio para vender una manta de 90 euros por solo 20 euros.

Este tipo de mensajes son absolutamente falsos y tienen como única finalidad estafar a las personas.

Tras registrarse varios intentos en la mañana de hoy, se hace un llamamiento a la población del municipio para que extreme las cautelas. Asimismo, se insta a comunicar los hechos a los fuerzas y cuerpos de seguridad, así como al propio concello.